فیلم سینمایی باغ کیانوش

فیلم سینمایی باغ کیانوش (1402)

این فیلم وارد چرخه اکران نشده و این صفحه صرفا به جهت معرفی ایجاد شده است.
کارگردان:
مدت زمان: 100 قالب اثر: رده سنی:

باغ کیانوش اقتباس از کتابی با همین نام است. این کتاب به قلم علی‌اصغر عزتی‌پاک برای گروه سنی نوجوان از سوی انتشارات کانون پرورش فکری منتشر شده بود. داستان رمان «باغ کیانوش» در زمان جنگ تحمیلی ایران و عراق در روستایی از توابع شهر همدان اتفاق می‌افتد. حمزه و عباس تصمیم می‌گیرند در روز جشن ازدواج پسر کیانوش به باغ او دستبرد بزنند. این ماجرا با سقوط یک هواپیمای بمب‌افکن عراقی در نزدیکی باغ هم‌زمان می‌شود. سقوط هواپیما و ورود خلبان آن به باغ کیانوش ماجراهای جالبی رقم می‌زند.

ثبت درخواست اکران
رضایت کاربران
90% (19 رای)
اقلام با کیفیت فیلم در دسترس نیست
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از اکران سیار بهمن سبز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.
اکران سیار بهمن سبز مگ
«باغ کیانوش» کلید خورد/ قصه‌ای ماجراجویانه و اقتباسی

به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلمبرداری فیلم سینمایی «باغ کیانوش» به کارگردانی رضا کشاورز حداد به تازگی کلید خورده است و این روزها فیلمبرداری آن در همدان ادامه ...

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

اکران سیار بستری برای ایجاد سازمان جدید تماشا برای آثار سینمایی و مستند سینمای ایران در مناطق فاقد سینما در سراسر کشور به جهت تکمیل سبد فرهنگی مناطق کم برخوردار که دسترسی به سالن سینما ندارند و مخاطب محصولات فرهنگی و هنری تولید شده هستند و همچنین اضافه شدن مخاطبان، اماکن و جغرافیاهای جدید اکران و تجربه‌های جدید تماشای جمعی به زنجیره توزیع سینمای ایران است.