فیلم سینمایی دسته دختران

فیلم سینمایی دسته دختران (1401)

برای اکران مردمی فیلم سینمایی دسته دختران بر روی گزینه ثبت درخواست اکران کلیک کنید.
کارگردان:
مدت زمان: 128 دقیقه قالب اثر: رده سنی:

داستان فیلم سینمایی دسته دختران از جایی شروع می شود که راوی مقاومت و ایثار زنان در روزهای پرتلاطم ابتدایی جنگ است و با بازسازی تصاویر زنده و مستند از نبرد خانه به خانه خرمشهر، اولین تصویر سینمایی با نگاه زنانه از آن مقاومت را خلق کرده‌ است.

ثبت درخواست اکران
رضایت کاربران
80% (5 رای)
اقلام با کیفیت فیلم در دسترس نیست
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از اکران سیار بهمن سبز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.
اکران سیار بهمن سبز مگ
پوستر جدید «دسته دختران» رونمایی شد/طرحی با قاب‌های ماندگارخرمشهر

به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با سالروز آزادسازی شهر خرمشهر، پوستر جدید فیلم سینمایی «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی و تهیه کنندگی محمدرضا منصوری با ...

اکران سیار بهمن سبز مگ
حضور شخصیت‌های واقعی «دسته دختران» در «پاتوق هنر»

به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، اولین «پاتوق هنر» سال ۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود. رویداد «پاتوق هنر» محفلی برای دورهمی ...

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

اکران سیار بستری برای ایجاد سازمان جدید تماشا برای آثار سینمایی و مستند سینمای ایران در مناطق فاقد سینما در سراسر کشور به جهت تکمیل سبد فرهنگی مناطق کم برخوردار که دسترسی به سالن سینما ندارند و مخاطب محصولات فرهنگی و هنری تولید شده هستند و همچنین اضافه شدن مخاطبان، اماکن و جغرافیاهای جدید اکران و تجربه‌های جدید تماشای جمعی به زنجیره توزیع سینمای ایران است.