فیلم سینمایی شور عاشقی

فیلم سینمایی شور عاشقی (1402)

برای اکران مردمی فیلم سینمایی شور عاشقی بر روی گزینه ثبت درخواست اکران کلیک کنید.
کارگردان:
مدت زمان: 90 قالب اثر: رده سنی:

فیلم سینمایی شور عاشقی داستان سلما زنی است که مامور می شود تا رسانه کاروان اسرای کربلا و حضرت زینب (س) باشد و پرچم یا حسین (ع) را بلند کند. شور عاشقی به کارگردانی و تهیه کنندگی داریوش یاری برای اولین بار حرکت کاروان اسرای کربلا از کوفه تا شام بعد از واقعه عاشورا را به تصویر می‌کشد و وظیفه تاریخی این کاروان که ظلم بنی‌امیه را به گوش تاریخ رساندند را روایت می‌کند تا جای جلاد و شهید عوض نشود.

ثبت درخواست اکران
رضایت کاربران
86% (355 رای)
اقلام با کیفیت فیلم در دسترس است.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از اکران سیار بهمن سبز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.
اکران سیار بهمن سبز مگ
رونمایی از پوستر فیلم سینمایی شور عاشقی

فیلم سینمایی «شور عاشقی» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی داریوش یاری از چهارشنبه 13 تیرماه توسط پخش بهمن سبز در سینماها سراسر کشور اکران می‌شود. در خلاصه ...

اکران سیار بهمن سبز مگ
حوزه هنری با «سینما اربعین» میزبان زائران حسینی است

به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز، «سینما اربعین» با اکران چهار فیلم سینمایی طی ۱۲ روز از ۲۳ مرداد تا ۳ شهریور میزبان زائران حسینی در موکب علی ابن ...

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

نذر زینبی شور عاشقی

اکران سیار بستری برای ایجاد سازمان جدید تماشا برای آثار سینمای ایران در مناطق فاقد سینما در سراسر کشور به جهت تکمیل سبد فرهنگی مناطق کم برخوردار که دسترسی به سالن سینما ندارند و مخاطب محصولات فرهنگی و هنری تولید شده هستند و همچنین اضافه شدن مخاطبان، اماکن و جغرافیاهای نادیده گرفته شده اکران و تجربه‌های جدید تماشای جمعی به زنجیره توزیع سینمای ایران است. علاوه بر مناطق فاقد سینما در شهرهای دارای سینما نیز اکران سیار پلی است میان شبکه مخاطبین حاضر در حسینیه‌ها، مساجد، پادگان‌ها، دانشگاه‌ها،سازمان‌ها، مدارس، تشکل‌های مردم نهاد، کانون‌های فرهنگی و تربیتی و... با صاحبان آثار که به دایره مخاطبین سینمای ایران اضافه خواهند شد تا بتوانند کنشی فرهنگی و هنری را در این موقعیت‌ها رقم بزنند.